26 apr. 2010

Despre calitatea revistelor romanesti si blogul saptamanii


Zilele trecute am citit pe blogul Adelei un articol care aborda o tema cat se poate de interesanta – calitatea revistelor glossy romanesti. Sau mai bine zis lipsa calitatii. Si nu mica mi-a fost surprinderea sa vad ca nu numai Adela, dar si cititoarele ei, fete iubitoare de informatii despre frumusete, considera ca revistele sunt pline si totusi goale… Pline de texte si imagini, reclame, dar lipsite de informatii efective. Informatii utile, interesante, care sa le justifice pretul. Deci nu sunt singura de aceasta parere.
Apoi am citit si pe blogul Printesei Ioana (v-o mai amintiti, nu? cum nu? v-am povestit aici mai pe indelete despre cum m-a fermecat). Si Ioana, cea care a scris candva pentru reviste acum simte ca nu o mai atrag, ca nu merita sa fie cumparate.
  • Oare chiar atat de mult au decazut revistele?
  •  Oare internetul le face o concurenta acerba la nivel de informatii si e greu sa mai tina pasul?
  • Oare publicul tinta a devenit mai educat, si-a mai rafinat gusturile si e mai exigent?
Cred ca adevarul e undeva pe la mijloc.
Eu personal cumpar reviste foarte rar. 
Restul articolului il puteti citi aici
Autor Flori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu