25 apr. 2010

Ruby Rose cosmetics


Citeam pe nerăsuflate un articol de al lui Flori, Ruby Rose la inaintare, cea care vă mai încântă cu articolele ei și aici pe blogul sinsdesign. Vorbea despre Ruby Rose și despre produselor lor bune, la prețuri și mai bune.
Următorul gest a fost să intru la ei pe site.
http://www.rubyrosecosmetics.com sau http://www.rubyrose.ro/
Eu v-am obișnuit să laud un design, un site bun. De data asta pot spune că siteul Ruby Rose m-a dezamăgit profund. Eu folosesc produsele lor, le recomand oricui. Am ojele lor, fardurile lor și vreau neapărat să cumpăr acele perle de care vorbea Flori în blogul ei.
Am primit și am dat cadouri marca Ruby Rose și o voi face în continuare.
Cum nu pot lăuda siteul, pot face doar propuneri.
Produsele trebuiesc ordonate si puse pe categorii. De exemplu nu am găsit pe site acele perle pudră. Forma de comandă să fie clară, așezată în altă pagină. Aceste propuneri nu le fac să mă dau mare sau să aduc vreo ofensă la adresa lor. Din contră. Iubesc produsele românești și vreau să le văd promovate online la adevărata lor valoare.
Sunt sigură că bani nu sunt pentru o investiție serioasă în crearea unui nou site. Dar poate o temă gratuita de wordpress și niște fotografii foarte bune ale produselor, ar face minuni.
Lăsând discuțiile despre site la o parte, prezint cu mare mândrie produse românești marca Ruby Rose:
PRET 14,00 LEI
PRET : 28,00 LEI
Restul produselor vă invit să le vedeți la ei pe site sau în magazinele de specialitate. Merită măcar un produs sa îl testați!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu